Underbart!

Min älskade ponny gick som en gud idag, sjukt vad fin han var och lugn framför allt, sprang inte iväg en ända gång och jobbade jätte bra med bakbenen som han brukar har svårt med, riktigt stolt över honom, fortfarande lite hackigt i galoppen men det är bara att fortsätta jobba! Skrittade även ut en runda efter och även då gick han lugnt och fint, riktigt imponerad, detta kan jag leva på länge!:)

Något som inte var lika kul var att jag fick cykla till stallet med motvind så det kändes som jag inte kom någon vart.. Sen när jag skulle cykla hem och äntligen hade medvind, vad händer då? Jo självklart hoppar min kedja på cykeln och sen skulle jag försöka fixa den vilket jag inte borde ha gjort, haha slutade med att den gick sönder ännu mer och släppandes i marken hela vägen hem, haha! Sen när jag äntligen har kommit hem och tänkte ta en varm dusch eftersom det var iskallt utomhus nej då var det strömavbrott och min hyresvärd kom inte hem förens 2 timmar efter så fick sitta i mörkret och bara vänta, haha men nu så har jag det riktigt bra och ska ha en riktig myslördag! Imorgon har jag stalltjänst suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0