The worlds greatest! <3

Detta inlägg är en hyllning till min absolut närmaste vän, Nelly Gustavsson. Världens absolut finaste vän, är så grymt glad att vi lärde känna varandra, utan dig inget mig! Vi har oslagsbara minnen, vi har alltid så grymt kul och är så galet konstiga tillsammans, haha bättre kan det inte bli. Du är den som jag kan berätta allt för, den som jag vet alltid lyssnar på mig och som jag vet aldrig skulle lämna mig. Du är världens underbaraste, roligaste och absolut snällaste människa som finns, galet bra är du!

Du gör mig alltid glad, även när jag inte vill vara glad, du får mig alltid att skratta och får mig att må grymt bra, du är min andra halva, den bättre halvan, skulle aldrig klara mig utan dig, vi gör nästan allt tillsammans och stöttar alltid varandra i alla lägen, en vän som dig borde alla få ha. Ingenting eller någon kan någonsin förstöra våran vänskap, vi klarar allt tillsammans och även om vi ibland blir sura på varandra så förstör det ingenting, det gör bara oss ännu starkare när vi har löst det! Jag skulle aldrig någonsin få för mig att svika dig eller låta något dålig hända dig, jag kommer alltid finnas här för dig varje dag 24 timmar om dygnet!
Vill bara säga en gång för alla vilken toppentjej du är, hur lycklig jag är som har dig som vänn och hur grymt mycket jag älskar dig, du är bäst världens bästa vän, simple the best,better then all the rest!<3


Kommentarer
Postat av: kladdigaste kladdkakan i böken

ÅÅH ÄLSKLING DU ÄR BÄÄST , LOVE U SOOO MUCH <3
fuck them bitches that stands in our way !!

Svar: love uu <3
Angelina gustafsson

2013-03-06 @ 22:26:07
URL: http://nellygustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0