Härlig ridtur!

Känns skönt att ha kommit tbx til hästryggen efter en liten tid med minskat intresse och jag har inte velat rida någonting typ.. Men nu är jag tillbaka och nu ska jag träna både mig själv och min häst till 100% och verkligen gå in för det helhjärtat, denna tävlingsterminen ska bli den bästa någonsin hoppas jag av hela mitt hjärta, längtar verkligen tills första tävlingen som änsålänge inte är inplanerad men måste iallafall starta minst en tävling innan GP-ponny känns det som, så att allting känns bra och så:) 
 
Även idag så red jag ut med honom och busade i skogen. Han var pigg och glad trots att jag var tvungen att hoppa av en gång för han totalvägrade att gå förbi en lastbil och bara började backa, vända om och ställa sig på bakbenen, det är jag så sjukt trött på.. blev även lite förvånad eftersom han inte har gjort så på drygt ett halvhalvår nu, men jag hoppas att det bara var en engångsgrej, orkar inte börja om från början igen! Men förutom det var han superduper duktig och riktigt mysig att rida, älskar min lilla pluttis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0