dömande människor och folk med förutfattade meningar är det värsta jag vet!

Åh blir så trött på människor som har förutfattade meningar eller dömer mig av vad andra säger om mig. Vad vore det om att man lärde känna människan innan man säger massa jävla bullshit? Vi alla gör misstag, det går inte att spola tbx tiden och ändra på dom det enda man kan göra är att sätta sig ner tänka på det man har gjort, försöka få personen man sårade att inse att man är ledsen över det och inte göra om det och tänka efter nästa gång. Jag har gjort jävligt många misstag och jag hatar varenda grej som jag har gjort som har sårat någon annan, jag hatar hur jag betedde mig mot folk innan och jag hatar att så fort det blev jobbigt så bara stack jag ifrån problemet och sket i hur många det sårade. Jag hatar att jag behandlade folk som en jävla lek och jag hatar att jag inte kan göra något åt det nu när jag äntligen har insett att det var fel gjort av mig. 
 
Men... Jag har ändrat på mig och tagit tag i mitt liv och insett att jag måste vakna upp ur min bubbla som jag levde i. Jag har förstått att jag gjorde fel och insett hur många jag faktiskt har sårat pga att jag var så jävla korkad och hur många som har fått gråta och mått jätte dåligt pga mig. Jag vet att jag inte kan göra något åt det nu jag kan bara be om ursäkt och ändra på mig och det HAR jag gjort. Jag drar inte ifrån problemen längre, utan jag tar hand om dom och försöker reda ut dom. Jag skulle aldrig igen kunna svika en människa med mening eller säga saker som jag vet sårar en person, jag är inte den tjejen längre, utan jag har vuxit upp i mitt sätt att vara och vill inte såra personer som jag faktiskt älskar en gång till. 
 
Det vissa människor inte förstår är att det jag har gjort handlar om hur jag var innan och det handlar om mitt förfluttna,och jag tycker inte man ska dömma en människa innan man ens har tagit reda på hur det egentligen är. Blir jätte ledsen när folk kommer till mig och dom säger att jag är en player och någon som bara leker med andras känslor och när jag då säger att jag har ändrat mig och även bevisar att jag verkligen har det och den personen säger att den litar på mig, men likt förbannat så går det inte en enda dag utan att den skriver att jag "ska ut och ragga på andra" så fort jag inte svarar eller att jag " håller på med andra" eller " att du har säkert hållt på med massa andra" eller " du är en sån player" och när jag säger att det sårar mig väldigt mycket, så säger den bara att jag inte ska vara så känslig och inte bry mig, men seriöst jag har bett dig minst 10 gånger och förklarat att om du nämner något som har med det jag gjorde innan att göra så kommer jag bli ledsen och arg, och du säger "förlåt jag ska inte göra om det" men gång på gång så säger du exakt samma sak varje jävla dag och blir förbannad på mig när jag blir ledsen av det varje jävla dag.
 
Du borde ta och inse att du också kan såra mig, jag har faktiskt känslor, och jag är inte någon man bara kan säga vad som helst till eller behandla hur man vill och det borde du inse när jag senast igår faktiskt satt och skakade i hela kroppen och var så sjukt jävla rädd och nervös men ändå berättade jag för första gången i hela mitt liv hur jag verkligen känner mig och hur betydelsefull du är för mig, och jag även säger att det enda som gör mig ledsen är när du tar upp att jag "håller på med andra" vilket jag aldrig har gjort mot dig och det vet du innerst inne. Du säger att du verkligen förstod att jag blev ledsen och att du verkligen inte ska säga det igen, men ändå sitter du idag, 1 jävla dag efter att jag har öppnat mig för dig för att du ska förstå att jag menar allvar och att jag är seriös och inte vill förlora dig och då sitter du likt förbannat och skriver " du ska säkert ut och ragga upp massa andra nu " när det i själva verket var så att DU var med en kompis och jag sa att vi kunde skriva sen istället så att du inte är osocial mot din vänn, och hur jag än försöker att bara vara snäll så får jag skit ialla fall och du blir ALLTID arg på mig vad jag än gör eller säger. Så nu ger jag upp, för jag orkar inte försöka mera för du kommer ändå aldrig att lita på mig och det är det viktigaste om någonting ska funka, och jag har verkligen visat dig att jag inte skulle kunna såra dig och jag satt till och med inne på fucking jävla nyårsafton för att du skulle vara lugn och veta att jag inte hållde på med någon annan, och ändå så anklagar du mig hela jävla tiden och sen blir du as arg för att jag blir så jävla besviken och ledsen på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0