Precis kommit hem till Varberg igen!

Nu sitter jag i min lilla koja igen, mysig är den och det är otroligt skönt att bo ensam ändå, slippa allt tjat ;) 
Mår fortfarande inte bra men ska ändå dra mig till skolan, får hoppas medicinen börjar värka snart så jag slipper känna av att det gör ont, blir så himla trött av det också, bara sover hela tiden och orkar inte anstränga mig det minsta, menmen jag kämpar på så gott det går!:) 
 

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga en stund iallafall, sen ska jag nog bara vila upp mig så att jag iallafall kan vara lite levande imorgon, varit riktigt mysigt och vart hemma hos mamma, men gud vad jag saknar min älskade ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0