Stallet!

Jobbig förmiddag-.- bråkig dag och sen har jag packat och allt.

Men sen åkte jag ialla fall äntligen till stallet och idag red Waldemar domino istället för jag, Waldemar är en kille på
10 år som rider domino åt mig ibland, han börjar bli riktigt duktig och har utvecklats något otroligt, idag hoppade han i galopp första gången och hela 50 centimeter, bra början, dom är jätte fina tsm och kommer bli ett farligt ekipage i framtiden om dom kanske kommer ut på någon tävling!;)

Nu har vi lastat honom och är på väg till Varberg, jag sitter inträngd med massa saker över mig.. Haha helt proppfullt i bilen, var även meningen att vi skulle åkt lite tidigare men nu är klockan redan 5, vart fan tog tiden vägen?? Aja nu är vi på väg iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0