Min snygging!

Idag var lilla gubben grymt fin! Gick jätte bra ute i skogen trotts lite små bråk oss imellan, han vill så gärna dra iväg och sen när han blir rädd för något så börjar han alltid att stegra och jävlas något grymt, det är väldigt jobbigt men han blir bättre för varje gång!:) jag red faktiskt lite dressyr fast i skogen idag hade även lite backträning med honom så han var riktigt svettig och go efter, känns som om det var ett väldigt nödvändigt pass och han verkade konstigt nog tycka att det var skönt att bli riktigt trött för en gångs skull!:)

Efter ridpasset stretchade jag honom och masserade hela honom som vanligt , tog även liniment på benen och lite på bogmusklerna, sen rullade han sig riktigt gott i hagen, älsklings pojken!

Han är så grymt snygg och gör mig så grymt lycklig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0