Dicte maraton!

Vaknade precis och nu ligger jag och kollar på dicte med syrran har laddat ner alla avsnitten, fullkomligt älskar den serien så jävla bra!

Annars idag ska jag inte alls göra mycket, bara packa ihop alla saker för imorgon så ska vi åka upp med hästen till Varberg och även lämna alla mina saker, men sen åker jag tbx till Falkenberg igen för ska på magnetröntgen i Halmstad på måndag sen efter det så ska jag på återbesök till min läkare och prata lite och se om jag känner mig bättre, vilket jag inte gör och vad vi ska göra för att få det bättre osv.. Sen efter det får jag nog antagligen åka hem till Varberg igen :D

Måste även plugga idag eftersom jag inte hann klart i torsdags, och sen åka ner till stallet och rida min prins, ska kanske även åka ner till pappas grav och fixa iordning där lite!

Färgade ju även håret igår, fast inte blont såklart bara skojade som jag hoppas ni förstod;) jag färgade det mörkare, blev dock lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, men är ändå väldigt nöjd med det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0