ÄNTLIGEN :D

Äntligen, åh gud vad skönt efter att ha pluggat som ett as hela lovet är jag nu äntligen klar, med allting:D Skickade precis in den 8 och sista uppsatsen + att jag har gjort 3 kapitel i matten, jag är bäst i hela världen! Nu är jag ikapp igen, åh vad skönt! 
 
Nu ska jag packa ihop det sista sen åker jag till det äckligt snöiga Varberg, asså fyfan vaddå snöar, här är det jätte fint väder:( Men idag ska jag bara lämna hästen och hans saker och sen till affären och handla och sedan hem till min lägenhet och lämna alla mina saker men sen åker jag tillbaka ner till Falkenberg eftersom att på Måndag vid kvart över 7 på morgonen... ska jag magnetröntgas för att se om dom kan hitta något mera i magen, vilket jag verkligen inte hoppas att dom gör, gud vilken underbar känsla det hade varit! Sen vid klockan 1 så ska jag åka och prata med min läkare, vet inte riktigt vad det finns att prata om eftersom jag inte får provsvaren förens om 1-2 veckor eller något, menmen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0