1000 frågor går runt i mitt huvud just nu, men inte fan blir jag klokare för det..

Jag blir så himla arg på mig själv, varför kan jag inte bara kunna visa mina känslor någon gång, jag försöker verkligen men det är inte bra nog. Jag är inte bra nog. Hur kan jag vara så jävla feg och så jävla dum, varför ska jag så fort jag faktiskt blir kär i någon alltså verkligen kär och jag känner att det inte kan gå en sekund, utan att mina tankar går till denna underbara person, varför ska jag då alltid fly, fly från mina känslor för att jag är så jävla rädd för att göra fel, och det sista jag vill är att såra dig, jag tänker inte såra ännu en person till bara för att jag inte tänker klart och beter mig som ett svin vissa stunder, det är inte okey, jag skämms verkligen för det! 
 
Det är helt sjukt hur en person som precis har kommit in i mitt liv kan ha blivit så sjukt betydelsefull för mig, jag tänker på dig hela tiden, varje minut av mitt liv. Du gör mig så himla glad, när allt annat känns knas. När allt är som värst så får jag ett mess från dig och swich så är jag som ett litet barn på julafton igen, haha du är verkligen underbar och ibland så fattar jag inte varför jag inte bara kan säga det rakt till dig och istället vissa stunder kan vara riktig taskig, förlåt mig, menar verkligen inte ett ord av allt dumt jag någonsin har sagt. För det finns inget dåligt med dig, du är så nära perfekt man kan komma, ja en helt otrolig människa, det hoppas jag att jag har visat någorlunda iallafall, jag lovar jag försöker varje dag att bli lugn med det jag känner, jag är bara så otroligt rädd att bli lämnad igen, jag orkar inte en gång till, jag är ingen liten leksak som man kan slänga när man har lekt klart, jag är ingen oseriös person som bara vill ha någon för en natt, inte längre. Jag skäms för hur jag betedde mig innan och jag är verkligen super ledsen för alla dom personer som jag har sårat och som verkligen har gillat mig, medans jag bara har skojat hela tiden, jag är inte den tjejen längre, aldrig någonsin igen, om jag kunde skulle jag be om ursäkt till alla som jag sårat för jag skämms verkligen, jag var ett svin, förlåt! Jag är inte så jävla självsäker som jag verkar, tvärtom jag är så otroligt svag och känslig, även när jag vet att du bara skojar med mig, så tar jag åt mig av minsta lilla, hatar mig själv för det, för jag vet att du bara skojar med mig egentligen. Jag gillar dig något otroligt du har verkligen kommit in och förändrat mitt liv, och blivit en sån himla stor del av det. stanna där, vill verkligen förlora dig, du är speciell. Jag är kär på riktigt den här gången.
 
Det suger att veta att du kanske inte alls känner likadant. Vissa stunder så känns det som om du verkligen bara vill leka med mina känslor, få mig att falla för dig och sen lämna mig där bara för att ge igen på mig, visa hur mycket det svider och bevisa att det verkligen kan såra när någon leker med ens hjärta, för att jag själv har fått personer att falla för mig innan och sen bara skitit i dom fullständigt eller hållt på med flera samtidigt.. men det var innan, nu skulle jag aldrig ens få tanken på att göra något sådant, nej aldrig. Jag hoppas verkligen att det du säger till mig är ord som du verkligen menar, för jag menar varenda ord som jag säger till dig. Jag är hopplöst förälskad i dig och jag hoppas att den känslan aldrig kommer försvinna eller att du ska försvinna, jag hoppas verkligen du förstår hur mycket jag tycker om dig och hur betydelsefull du är för mig, i mina ögon är du den vackraste och absolut underbaraste personen på denna världen. 
Fin låt till fin person♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0