hemma från stallet!

Måste börja med att säga att sverige är gryma på hockey i år herregud vilken utklassning på Danmark, Danmark borde skämmas just nu står det 6-1 till sverige och det är lite mer än 1 hel halvlek kvar, haha! :D
Har vart i stallet nu och min älskade underbara ponny är inte halt längre wiiiiiiiiiiiho!!!!! ;DDDD Han är så jävla fin min underbara ponny ingen annan kan göra mig så lycklig som honom, min älskade häst! Idag när jag ropade på honom i hagen så var äntligen min pigga och glad ponny tbx han började trava runt i hagen ( han står själv i en mindre hage just nu eftersom han har vart halt ) och sen tog jag in hono och ryktade i nästan 1 timme och bara myste sen gick jag åt en runda med honom och han var skit pigg och taktade jämte mig hela tiden, haha! Sen när vi gick på vägen så gick jag lite före honom och då lägger min sötnos hans huvud på min axel och bara går så, så jävla söt!
Världens vackraste ponny, gud var jag älskar dej finns inga ord för det♥


Kommentarer
Postat av: lili

Svar: Allt är bra med mig, tack! Själv då? :)

2012-05-07 @ 22:53:13
URL: http://lillalili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0