haft en underbar helg!

I Fredags så var jag hemma för jag mådde superdåligt och satt och kollade på hockeyn och åt massa godis och dricka, haha.
Igår så var jag hos min fina vän Mathilda för hon hade inflyttningsfest, superduper mysigt, och hon bor grymt fint, avis, haha!
Idag ska jag packa lite anledning får ni veta sen orkar inte skriva nu, haha! Sen ska jag till min häst och rida och fixa och dorna, kul att detta var den sista helgen jag har kunnat umgås med mina vänner här, riktigt sorgligt men ändå kul! Dom kommande helgerna kommer jag åka till halmstad för att sköta om min häst, skriver mer om det sen och om 3 veckor eller något slutar jag 9an och då drar jag härifrån för alltid och hela min familj flyttar till Halmstad!
Bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0