kvällen blir nog grymt bra!

Kvällen kommer nog bli as grym! haha fyfan var och red innan, fast jag egentligen jag inte får rida för cpfingret haha, men gjorde det ändå, men fyfan vad jag ångrar det, helvete asså vad ont det gör hela fingret skakar och är tyå dubbelt så svullet som det var innan jag red + att det känns som det är massa jävla lösa delar i fingret + att det inte går att böja fingret längre...Kul eftersom det är långfingret som är skadat så alla går och tror att jag pekar fuck you mot dom HAHAH!
Du är världens grymmaste ponny, jag älskar dej underbart vackra du!♥


Kommentarer
Postat av: Angelica

Häftig bild! :)

2012-03-20 @ 09:36:27
URL: http://angelicaaolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0