vart i stallet :)

Vart I stallet ett tag nu; var super mysigt, älskar min lilla pålle. Vi tog en härlig skrittrunda och han var som vanligt lika pigg och busig och ville dra iväg och la till några bockningar ibland men vad gör det? Det är det som är det roliga och spännande med hästarna man vet aldrig vad dom får för sig och vad dom gör och hur dom upplever olika sitationer. Specielt Domino eftersom han är väldigt tittig av sig och brukar hoppa åt sidan ganska ofta så det gäller att vara bredd annars ligger man på backen och Domino bara stirrar påp en som om man är helt bakom flötet haha så söt!
Nu har jag precis duschat och haft hår och ansikts inpackning så underbart man känner sig som en ny människa typ, haha. Nu ska jag lägga mej i min nybäddade säng och dra på en film och käka chips och dricka coca cola, haha softa gärnet vettu!;)
Fin bild ifrån hoppningen igår, han är verkligen underbart fin går inte tycka nått annat, hjärtat mitt!

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken sötnos! :)

Svar: tacktack :)
Angelina gustafsson

2012-07-29 @ 19:08:04
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0