kom precis hem från stranden

Har legat och glassat mig på stranden sen 11 imorse riktigt skönt! Carro är här också, saknat henne!:) Imorgon taggar vi Falsterbo som tusan! Kommer bli grymt med goaste vännen. Fick ju även en kommentar av henne igår: 
 
nelly Om: kul kväll igår!:)
IP: 81.224.168.86
anges alla läsare , jag looovar att jag ska snoooo hennes mobil o göra massa video inlägg osv osv ;**** <333333
hahaha nu vet jag vad jag ska hålla hårt i ;) Om det nu kommer massa random inlägg så är det inte jag, haha!;d
Ikväll ska jag till stallet sen ska jag hem och fixa naglar och sånt till imon, ansiktsinpackning och bara ta det lugnt, ha en bra kväll, puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0