Dagens outfit!:)

Varit i stan nu ett x antal timmar och sen har jag fikat med min vänn Elina, mysigt värre, haha. Nu blir det att grilla sen ska jag åka upp till min lilla busponny och rida någon mysig kvällsrunda, ska ju ändå bara skritta idag, så blir nog super mysigt! Kanske att jag åker ner och tar mig ett kvällsdopp i havet, tror ni att jag vågar det ?;)
Tänkte det skulle vara kul att lägga upp en dagens outfit! Skjortan köptes utan nitar, nitarna sattes på hemma, tycker det blev skit snyggt, ni med?:) Skjortsen är också "hemmagjorda" är egentligen ett par jeans som jag har växt ut alltså dom är alldeles för korta men eftersom det är mina favoriter ville jag inte slänga dom så gjorde om dom till shorts istället snabbt och snyggt! matchar kläderna med en vit klocka med lite diamanter på, en diamant ring och en diamantdöskalle ring, sjukt snygg outfit enligt mig och detta med ett snabbt uppsatt hår, hade även ett par svarta klackar på mig! Jag tyckte det var as snyggt!♥

Kommentarer
Postat av: Rosida

Awesome skjorta! :D

Svar: tack :)
Angelina gustafsson

2012-07-06 @ 17:54:11
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0