Tjena (:

Nu är jag hemma från stallet, har vart en förjävlig dag rent ut sagt. Först för en personlig grej som jag inte vill dela med mig om i bloggen, men jag kan ju säga att det handlar om en annan person som jag aldrig någonsin ville bråka med, menmen... Sen vidare till sången, helt okej, sen till stallet hoppar några skutt känns kanon fin, sen efter ett tag så börjar han halta som in i helvete så jag hoppar av och kollar då är han svullen på höger bak, antagligen streckt sig, men ändå det suger så nu blir det inte ridning på några dagar heller, och kommer även missa första tävlingen för året, menmen det viktigaste är att min kung blir bra igen,♥

Kommentarer
Postat av: Chriis

SV: varse allt bra? :)

2012-01-30 @ 20:22:43
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0