Ska till mitt lyckopiller♥

Nu ska jag åka till min lilla häst och rida en runda, funderar på att rida ut idag, trots att det är lite halt, kan ju brodda honom eller något och ta det försiktigt, han kan behöva komma ut och få sträcka på sig efter helgen speciellt eftersom att han hade vilodag igår, så han är nog riktigt pigg, haha kommer säkerligen bli avbockad också i farten, han är ju en sån lite skitunge så när han väll har börjat springa eller bocka så slutar han inte förens man nästan åker av.. snäll ponny.
Jag älskar dig något otroligt, är så lycklig för att jag har dig Domino♥
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack. Din Domino är fiiin. Jag antar att du menade min svarta ponny? Jag har 5 till ;)

Svar: svar; tack så mycket :) haha ja jag menade din svarta ponny:)
Angelina gustafsson

2012-12-18 @ 16:06:57
URL: http://motosidressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0