Aldrig älskade jag dej så som när jag höll på att mista dej. Jag vet att det jag gjorde var omoget och dumt. Men jag gjorde det för att jag inte ville göra samma jävla misstag som första gången för att jag inte ville såra dej ännu en gång. Men det spelar tydligen ingen roll vad jag väljer att göra för på nått jävla vis så slutar det ändå med att någon blir sårad. Du sa saker som jag uppfattade helt fel, och jag sa saker som du uppfattade helt fel också. Jag älskar dej, men ibland blir jag arg för du vägrar att lyssna och ens försöka förstå vad jag menar, utan istället bara tycka att jag är dum i huvudet. Visst vi behöver inte ens snacka med varandra egentligen, men hur kul skulle det vara liksom? För även det som hände i slutet så hade vi ju så jävla kul tillsammans. Vi skrattade och trivdes med varandras sällskap. Jag ångrar ALLT dumt jag har gjort och hatar mej själv för att ha sårat dej, du är en underbar kille, och tiden vi har haft kommer alltid vara den bästa. Du var den första killen som jag verkligen har älskat, du brydde dej verkligen om mej och ville att jag skulle må bra. Du var verkligen helt underbar, och jag fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum. Att jag slänger bort dej som jag egentligen inte kan leva utan. Det var du som som gjorde mej hel och det var du som fick mej se saker på ett helt annat vis. Jag önskar att jag bara kunde spola tillbaka tiden, och göra det ogjort, det enda jag kan är att ångra, och det är något jag alltid kommer att göra. För man sårar inte den man älskar, man sårar inte den som gör en hel. Men vad ska jag göra när du inte verkar vilja se mig eller lyssna och inte vill förstå. Jag hatar att jag inte förstod hur underbar du var förens det var försent. Jag saknar dej som fan, jag försöker verkligen att bara gå vidare och glömma, men det är för tungt att ta sej fram. Ju mer jag tänker på det så saknar jag det vi hade. Jag älskade dej och du var min andra del och i mitt hjärta kommer du alltid finnas kvar i en evighet. Sen du lämnade mej har jag känt mej så ensam. Jag saknar dej för du var den rätta för mej. Det jag gav dej var smärta av sanning. Jag vill att du ska återvända jag hoppas varje dag!
Men kärlek är som ett gummiband, när den ena släpper får den andra ta smällen </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0