det är ju tur att min mamma är så smart!

Sitte och kollar melodifestivalen med mamma!
Vanliga smarta kommentarer utav mamma:

Mamma: fan vad lika dom var.. (tar ett litet tag) Men Angelina ser du inte shit dom är ju jätte lika:o

JAG; men lilla mamma dom är tvillingar,suck..

Mamma: jaha....("funderar" ett tag) Men du Angelina ser det inte ut som den ena är en tjej?

Jag: nej?..

Mamma; kolla kolla kolla Angelina kolla, den (pekar) vickar så där tjejigt på rumpan.

JAG: Men asså mamma, det är 2 killar fatttar'u? :)

Mamma: (surar ett tag) pff har väldigt tjejiga ben ialla fall!!

JAG: Mamma?

Mamma: ja?:D

JAG: du är hopplös, jag ger upp..

Mamma: vet jag väll, därför jag håller på, jag vet ändå att du kommer ge dig till slut:D

JAG: DJUP SUCK...

Hahaha i våran familj är vi skönast :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0