Sen morgon idag igen..

Shit vad skönt att äntligen kunna sova ut en morgon, har verkligen längtat efter det, jag var så trött igår så att det inte var sant, somnade vid 1 tiden igår och sen vaknade jag inte förens vid 1 idag, haha sjukt skönt! Åt precis pankakor till frukost, gud vad gott asså, helt sjukt älskar det verkligen!
Igår efter jag hade skrivit det sista inlägget till er så stack jag ut med Pillis en stund sen skulle hon hem vid halv 11 typ för hon har ju sommarskola så då stack jag till Ivan, Toby, Ben, Tim och Hampus istället, det var en helt okej kväll igår, jag och Pillis har såklart alltid kul och grabbarna är rå sköna så;) Toby är dum för han sprutade 5 olika sorters killparfym på mej, men vafan älskar killparfym, men jag slår ändå vad om att någon skulle träffa mej så skulle dom tro att jag är transa eller något, stinker killparfym på flera kilometers avstånd, haha;)
Nu har ju ÄNTLIGEN dessies musikvideo kommit ut vad tycker ni om låten och själva musikvideon i sig?! Jag tycker den är helt grym, och att hon slår alla andra bloggare som gör sina låtar är helt självklart, detta är den enda låten som någon bloggare har gjort, och Hugos låt som han gjorde med en kompis var också grym! Inte den han gjorde med Paow för den suger. Dom andras är så dåliga så att det är skrämmande liksom Peters låt tillexempel herregud han säger en mening på hela låten, grattis jag kan också säga en mening utan att det låter för jävligt och det är mer än vad den killen kan, för det låter verkligen för jävligt;) Kissies låt är precis samma sak hon sjunger också en mening något som går i släkten eller?!
VILKEN TYCKER NI ÄR BÄST?! HUGO VS DESSIE

Kommentarer
Postat av: Marie

Båda två låtarna sög, ärligt talat.

Men om någon ska vara bra så måste jag välja Hugo.

2011-06-20 @ 14:21:36
URL: http://mariesliviord.blogg.se/
Postat av: Emelie den bästa (y)

hej , allt bra? :)

2011-06-20 @ 14:29:44
URL: http://onlyyemeliiiee.se
Postat av: Alexics

RE: Visst, säg till när du följt mg så följer jag dig :D

2011-06-20 @ 15:20:37
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0