high chaparall, haha

Nästan lite pinsamt hur länge sen  var det inte sen jag var där förra gången liksom, haha nja High chaparall är inte det som jag sätter högst på hisslistan precis! Menmen nu ska jag ialla fall dit med US (ungdomsektionen) + att vi ska ju få gå "bakom kulisserna" och så ska vi få rida på deras hästar och få en personlig rundtur och dom berättar hur dom gör och så sen ska vi käka mat där som ridskolan betalar, så det är väldigt uppskattat utav oss i US att få göra denna grejen! Jag tror även att det är roligare att gå dit med andra i "min " ålder (dom är lite mindre menmen) och göra denna grejen tillsammans och sen tror jag även att det får oss att börja ta US lite mera på allvar, eftersom nu har den stora styrelsen ställt upp på oss och vill att vi ska få ha kul och fixat detta till oss och då måste ju vi verkligen ta tag i det på riktigt så till hösten så kan dom som rider hos oss förvänta er mycket roliga grejer och kvällar som vi i US anordnar + att ni kommer få världens bästa ridlärare, eller ialla fall knattarna, jag snackar såklart om mej själv för det är ju faktiskt så att nu när hösten kommer så ska jag börja jobba på riktigt och ta över lördagarna som ridlärare + vara vikarie om det fattas någon annan dag eller att ridläraren är sjuk och sånt. Ser fram emot det jätte mycket + att få extra cash i fickan är ju inte helt fel, hihi.
Men nu är det dags för mej att kila vi hörs ikväll när jag kommer hem!♥

D A G E N S O U T F I T !:)
- Randig klänning som jag använder som tunnika eftersom den har blivit för kort till att vara klänning, ;p
- Lack tights
- Mina svarta converse


Kommentarer
Postat av: mathilda

Hejsan allt bra med dig idag?:D



Hissa eller dissa min outfit som jag lagt upp :D

2011-06-23 @ 12:05:09
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0