försvann igår igen, fan då..

Igår så försvann jag igen, illa asså. Men skit samma det var jätte mysigt att åka ut med båten, ni får bilder senare, för ni kommer ihåg vart jag ska nu va?! Tävla :Dhärligt, är verkligen taggad till 100% men eftersom det var så lite starter och jag tydligen var den ENDA c-ponnyn så tävlar jag mot alla D-ponnyer, fyfan vad gött, fatta vilken fördel det är för mig eller?! Min pponny är lättare att svänga för den är mindre + att han är grym på att svänga och vänder om på en femöring och sen har jag fördel eftersom min ponny alltid går på D-ponny avstånd i combinationer vilket betyder att han är lika snabb som dom. Liksom när jag körde galopprace med min lilla ponny och en STOR HÄST så vann ändå Domino,fattar ni hur snabb han är, han är helt otrolig, jag älskar min prins finns ingen finnare än honom, :')♥
ett lycka till kanske?!:)

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

Lycka till! :)

2011-06-04 @ 12:41:22
URL: http://viktorias.nu
Postat av: cassandra

Så fin blogg du har!



Jag lyssnade på klippet du länkade och du var riktigt! :D

2011-06-04 @ 15:18:54
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0