förlåt förlåt och åter igen förlåt

Vet inte vad det är med mej längre. Jag älskar att blogga och skulle kunna tillbringa hela dagarna med att blogga, men det är så mycket annat som står i vägen :(
I förr går tex så var jag ju ute med båten som jag ska lägga in bilder på sen! Och kom inte hem förens jätte sent så kunde inte blogga då sen så badade jag med Carro och Pillis!
Sen igår så tävlade jag ju, som ni fick ett inlägg om + ett inlägg hur det hade gått, sen bara försvann jag som vanligt nu för tiden... Jag gick och badade med Carro sen så grillade vi och massa sånt så jag fick inte tid över för att sätta mej och blogga :(
Sen idag så har jag ju vart borta hela dagen, förlåt jag var och åter igen tävlade fast idag så tävlade jag istället på: US hoppet kallade vi det för det är en tävling om vem som är den "bästa och snabbaste ryttaren i US typ". Jag vann, red 10 SEKUNDER snabbare än 2an haha, awesome + att jag var felfri såklart, fyfan vad grym min ponny är älskar dej som tusan! Och sen efter tävlingen så gick jag och badade med Carro och nu sitter jag här!
Men nu ska jag verkligen ta tag i bloggen, för jag älskar mina läsare och jag älskar att blogga och älskar få feedback till det jag skriver om, så från och med nu så blir det bättre!♥
2 filmer från tävlingen,tyvärr har jag ingen video på idag när jag vann, utan domma videona är från igår Angelijna ♥ Domino bättre kan det inte bli!

LB: jag kom 3a i denna klassen det är 90 cm
|
V
LA: Fick ju ett stopp i denna klassen men kom ändå 5a awesome:)

Kommentarer
Postat av: Katta

Jättefin häst! :)

2011-06-05 @ 17:40:01
URL: http://skiiiitunge.blogg.se/somiendrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0