Dag 28 – Det här saknar jag

Dag 28 – Det här saknar jag
Jag saknar att vara liten:( Allting var så problem fritt och man gjorde grejer utan att behöva tänka på följderna för det gick ändå alltid bra. Man hade inga krav på sig och ingen hade förutfattade menningar om en. Nu är det annorlunda, nu ska man se bra ut, sminka sej , vara smal och andra saker, för att vara "populär" OFTAST! Om man gör grejer utan att verkligen har funderat över det först så kan det få otroliga följder och folk får verkliga cp problem på en. Man har krav på sej och jag som är en sån person som inte vill såra andra och alltid få folk att vara glada och lyckliga, jag vill vara den "perfekta männsikan". Jag vill göra allt det som folk förväntar sej om mig. Jag blir jätte nervös när jag ska sjung tex eller tävla med min ponny. För att det är press på sången folk ska tycka om det du gör, dom förväntar sej att du ska sjunga bra! När man tävlar så förväntar sej ialla fall min mamma att jag ska göra en perfekt runda, och inte några slarviga missar. Det är jobbigt vill vara liten igen och bara få vara jag. Jag vill skita ialla krav och göra det JAG vill göra inte vad andra vill att jag ska göra. När man vara liten så var en största problem om typ barbie dockan gick sönder nu är det största problemet (ialla fall i mina ögon) att göra någonting fel, så att folk ska tycka att jag är dum i huvudet jag älskade att vara liten och ville inte växa upp och kommer inte växa upp heller för den delen;)♥

Kommentarer
Postat av: Malin

åh va söt!

2011-06-10 @ 14:36:53
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: jag vet inte riktigt , ska jobba iaf. men sen vet jag inte :p

2011-06-10 @ 14:41:36
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: sara

hej :) va använder du för program när du spelar in dina videoinlägg ? :)

2011-06-10 @ 15:14:09
Postat av: ♫♪ Sandra T

söt!

2011-06-10 @ 16:29:37
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0