ätit och fixat naglarna

Nu har jag precis ätit jordgubbar med grädde, shit vad gott asså helt sjukt, min favorit!
Jag har fixat mina naglar också! ASS BRA BLEV DOM!! Utom en nagel för den blev helt fuck't up menmen 9/10 haha.
Nu ska jag kanske ner och bada med min syster om en stund, najs isåfall ska bara kolla med min hjärna om jag verkligen orkar GÅ till hjortsjön, ni vet ju vid det här laget hur lat jag är!
vet ni vad det jobbiga med lösnaglar är?
  • Man kommer åt fel tangenter hela tiden så det tar dubbelt så lång tid att skriva.
  • Jätte svårt att smsa för man kommer inte åt knapparna och min tuch är ju sönder:(
  • Är rädd att man ska bryta dom
  • problem att skriva, haha kanske bara jag som har det problemet men pennan slår typ i naglarna hela tiden, fail;)
Dagens outfit
randig tshirt med luva från:bikbok
slitna ljusa short (avklippta) från: bikbok



Kommentarer
Postat av: Linda Sjölund (foto)

sv: Du får gärna följa mig om du gillar min blogg men jag följer bara mina favoritbloggar! :) tack endå!

2011-06-08 @ 20:45:22
URL: http://lindasjolund.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

fint med luva!! :D

2011-06-08 @ 22:43:15
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0