hemma från the school:)

Tja geeks :D
Är hemma från skolan nu, usch idag var det en sån där dag som gick extremt långsamt!
Det är typ min otursdag idag:

började med att jag och Mathilda hade redovisning på engelskan och jag tyckte att det var den bästa redovisning jag har gjort, det enda vi får är gnäll,gnäll och gnäll och får höra hur duktiga 8D var:O (jag går i 8C), fett damp fick vi + att hon snackade över våran lektion i 15 minuter så vi fick ingen rast utan var tvungna att gå direkt och ha SO i 1 och en halv timma,KUL?!, på so:n så frågade hon om vi ville kolla på film istället, ALLA räckte upp handen utan 2 stycken, bara för att dom 2 inte ville se film, så fick ingen annan heller göra det, ÅH!
Sen 10 minuter rast och sen till spanska som är det värsta ämnet jag vet, sen världens äckligaste skolmat och sen svenska + att jag har fett ont i huvudet! 

hahah hörs!♥ '


Kommentarer
Postat av: Elly

tack=)

2011-01-13 @ 15:11:53
URL: http://thebeautie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0