tävlingsdagen!:D

Äntligen är det lördag och det är första tävlingen för året, ska bli kul att komma igång igen! Fortfarande nervös för att tävlingen är just i jönköping,menmen... Jag kommer inte vara hemma förens vid 7-8 tiden kanske ikväll;o, sjukt ju men det är så himmla mycket starter. Bara jag kommer felfritt så kommer jag bli nöjd, eftersom det som hände förra gången sitter kvar och gnagger en oro i kroppen på mig. Ska fixa tidsinställda inlägg som ni kan läsa under dagen!:)

Förresten har kommit på att min hund är sjukt läskig!! Han är stor och biffig och gör lite som han själv vill, men ändå så himmla kram go. Nej men asså jag kom på det igår, att shit vad farlig Rottweiler är egentligen, det gick 2 ungdomar bakom mig igår, när jag var ute med Lilleman, och då vände Lilleman på huvudet hela tiden och morrade, man bara: okej Lilleman ta det lungt, han är ju ändå duktig som försvarar mig, men han får ju ändå inte morra... Sen har jag kommit på att om ställer sig på bakbenen så är han längre än mig, kaxigt...
puss♥
(monstret..som dock är världens finaste hund)

Kommentarer
Postat av: jenny

allt bra ? (:

2011-02-06 @ 09:37:12
URL: http://lifeaboutjjenny.blogg.se/
Postat av: therese

ja

2011-02-06 @ 10:06:59
URL: http://tessansrum.blogg.se/
Postat av: Alexandra ♥

Sv; Jaa, allt e superbra. Själv? :)

2011-02-06 @ 10:17:24
URL: http://everythingaboutalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0