sorry, men orkar inte just nu

Hej babes, förlåt för jag inte har uppdaterat idag. Men först var jag ju i skolan och sen var jag ute med hunden och snackade med Filip... + att jag inte mår så bra idag(personligt). Men ialla fall ska berätta lite om min dag för er. Skolan var riktigt lam och på idrotten så hade vi handboll, och ja jag kan verkligen inte spela handboll, jag suger verkligen, liksom jätte kul att skämma ut sig totalt. Sen på matten så satt vi bara och lyssnade på musik hela lektionen, så det var riktigt soft faktiskt.

Imorgon har vi idrottsdag,suck, aja ska vara i stallet på eftermiddagen(vi fick välja) så behöver ju inte vara med så jätte mycket heller för jag ska till läkaren på morgonen! Så jag kommer missa första lektionen då vi ska kolla på en film om droger och sånt, men sen kommer jag typ precis tillbaka när thaiboxningen börjar, hah det suger jag med på xD. Sen är det bara en lektion kvar och då vet jag inte vad vi ska göra och sen åker jag ju då till stallet, eller gör jag verkligen det, kanske stannar hemma istället ,dom kommer ju inte precis kolla så att jag verkligen är där, hmm smart, hah nej då jag ska faktiskt gå!:D
hörs imorgon istället för som sagt mår inte bra nu♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv; ajdå låter inge vidare =( joda hel ok här =)

2011-02-02 @ 19:57:26
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: yvee.

Sv: Allt är bra. Sj ? :D

2011-02-02 @ 20:14:31
URL: http://yvee.blogg.se/
Postat av: wilma

sv: ojdå :/

2011-02-02 @ 21:09:17
URL: http://wilmaalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0