dom här 2 dagarna..

Det har hunnit hända ganska mycket på bara domma 2 dagarna som jag inte har bloggat men här får ni en snabb flashback;o
Måndag: In till stan, köpte inget typ, bara 4 ansiktsmasker och olika cola sorter, vanlij osv sen på kvällen var det utgång med kompisar
Tisdag: Hade hoppträning och solade solarium, sen tog jag en liten spa dag med ansiktsmask och förbredde mig för skolan!
Onsdag: Idag var det första skoldagen, ganska soft vi slutade redan vid halv 11 men vi har fått världens sämsta schema:(
3 bilder ifrån Måndags, den ena är på Victor som funderar på att börja använda klänning(?) sen 2 ego pics som jag tog i stan, haha♥

Kommentarer
Postat av: Lisza

Sv; Tack detsamma :)

2011-08-24 @ 21:08:09
URL: http://liszanilsson.blogg.se/
Postat av: Alice

Du är så himla fin, ska du veta! :D ^^

2011-08-26 @ 22:36:51
URL: http://littlemisscool.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0