Det finns dagar

Det finns dagar som jag inte vill finnas,dagar som jag bara vill låtsas som om jag inte finns,dagar när jag inte har något självförtroende och dagar när jag känner mig grymmast i hela världen. Jag önskar att dagar med saknad kunde försvinna vill inte sakna någon vill inte behöva sakna någon: En person kommer jag alltid få sakna resten av mitt liv och det är min pappa min underbart vackra pappa som försvann från jorden 2004 det är inte rättvist! Det var inte hans tur att få försvinna inte hans tur att lämna världen det enda jag önskar är att för en sista gång kunna få se han skratta och le mot mej och berätta hur mycket jag betyder för honom, men det kommer jag aldrig få. Vissa dagar är saknaden värre än andra. Jag vill att han ska få se mej växa upp och se min utveckling som jag gör, för jag vet att jag skulle vara dubbelt så stark om han också hade levt och kunde ge mig lugn säga att allting skullle lösa sej att det kommer gå bra till slut, men det kommer jag inte heller få höra. Vissa nätter när jag saknar honom som mest så känns det nästan som om han ligger jämte mig och kramar om mig, det känns som om någonting håller om mej och jag kan gå från gråtande till helt lugn och sen när man vänder sig om är ingen där, det är ganska läskigt men ändå coolt och skönt. För det är då jag vet att han kommer alltid finnas där fast han inte är här på jorden, han ser säkert hur jag utvecklas och är säkert super stolt över mig för allt jag gör!♥
så underbart vacker!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

sv: det är kanon med mig, vad har du för dig idag? ^^ kram

2011-08-31 @ 11:51:42
URL: http://guevacci.se
Postat av: Anonym

:( det är hemskt, samma sak hände mig!

2011-08-31 @ 23:25:44
URL: http://josefinebjorklund.myshowroom.se/
Postat av: ida

<3

2011-09-12 @ 23:08:46
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0