Hemma från skolan nu, lamt;)

Hej nu är jag äntligen hemma från skolan!:) Det var riktigt lamt, skulle göra mitt spanska prov idag som jag har övat riktigt hårt till och vad tror ni händer när jag öppnar och kollar igenom provet? Jag har fått veta helt fel saker utav läraren som jag ska lära mig, en enda sak var rätt på det hon hade sagt jag skulle öva på,fyfan vad arg jag blev och vad tror ni hon säger när jag berättar att ingenting som han har sagt är med på provet inte ens rätt glosor. OJ jag såg visst fel, men vi får ta detta resultatet, jag bara: NOWAY, ärru dum eller, tror du jag ska få IG för att du ber mig plugga på fel saker eller? hon bara: nu får du ha det... Jag bara: okej,men då går jag och snackar med min mentor nu då! Hon bara: okej okej du får göra om det nästa torsdag, jag bar: BRA! sen bara gick jag, jävla kärring säger jag bara, hon kan ju inte ge mig IG för att hon har sagt fel saker till mig ELLER?!!!
Jaja, nu drar jag till stallet, hörs när jag kommer hem,puss♥
Du är så sjukt underbart vacker, blir tårögd när jag ser dina vackra underbara busiga och lekfulla ögon,jag älskar dej Domino!


Kommentarer
Postat av: matildaarvidsson

sv; Härligt ! :) samma här !

Händer ihelgen då ? :)

2011-04-07 @ 15:38:11
URL: http://mqwl.blogg.se/
Postat av: N

allt bra idag?:D

2011-04-07 @ 16:01:47
URL: http://nataliaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0