FRÅGORNA

Jag sa ju att jag fick några frågor i förr går, eftersom den personen var anonym så kan jag lägga upp svaren här istället!:)
1.har du ngnsin haft ngn vän som du älskar/älskat sjukt mkt men som inte vill prata med dig nu ?
SVAR; Ja det har jag haft helt klart,tror nästan alla har haft det..
2.finns det ngn vän du bråkar med men du gärna vill bli vän med ?
SVAR; självklart hatar att bråka med folk och blir sjukt stressad av det så ja..
3.har du varit på ridläger någon gång ? vart ? bilder ?! träffade du ngra nya vänner ? bilder ?!
SVAR; ja jag har varit på ridläger många ggr, i mitt eget stall, i tranemo på hoppläger och även i torsås på hoppläger. Ja asså det är klart man träffar ju alltid nya vänner på läger!
4.ska du flytta till halmstad , varför ? känner du ngn som bor vid halmstad ?
SVAR; Jag ska flytta till halmstad nästa år alltså när jag har ska börja på gymnasium eftersom;
1. Jag vill gå på ett musikgymnasium som ligger i Halmstad
2. Mycket utav min släkt bor i Halmstad
3. Jag föddes i Halmstad och jag vill inte längre bo i en liten håla och det vill inte den övriga familjen heller, vi vill flytta ner till havet igen och det kommer vi också göra!
1.har du ngnsin haft ngn vän som du älskar/älskat sjukt mkt men som inte vill prata med dig nu ?
SVAR; Ja det har jag haft helt klart,tror nästan alla har haft det..
2.finns det ngn vän du bråkar med men du gärna vill bli vän med ?
SVAR; självklart hatar att bråka med folk och blir sjukt stressad av det så ja..
3.har du varit på ridläger någon gång ? vart ? bilder ?! träffade du ngra nya vänner ? bilder ?!
SVAR; ja jag har varit på ridläger många ggr, i mitt eget stall, i tranemo på hoppläger och även i torsås på hoppläger. Ja asså det är klart man träffar ju alltid nya vänner på läger!
2 bilder från tranemo :)

4.ska du flytta till halmstad , varför ? känner du ngn som bor vid halmstad ?
SVAR; Jag ska flytta till halmstad nästa år alltså när jag har ska börja på gymnasium eftersom;
1. Jag vill gå på ett musikgymnasium som ligger i Halmstad
2. Mycket utav min släkt bor i Halmstad
3. Jag föddes i Halmstad och jag vill inte längre bo i en liten håla och det vill inte den övriga familjen heller, vi vill flytta ner till havet igen och det kommer vi också göra!

Kommentarer
Postat av: Pretty Hot!<3

hej ville bara säga tt jag har bitytt blogg:)

från misslouiss till prettyhot:)

2011-04-21 @ 12:03:06
URL: http://prettyhot.blogg.se/
Postat av: emma

okej :D

2011-04-21 @ 12:19:47
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: lnbrnk

sv: tack detsamma! :)

2011-04-21 @ 12:52:42
URL: http://lnbrnk.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Har tyvärr inte bloglovin, hör av mig om jag skaffar! :)

2011-04-21 @ 13:30:05
URL: http://juustanother.blogg.se/
Postat av: frida

- ja. ^^

Allt bra med dig idag? =)

2011-04-21 @ 13:36:42
URL: http://fridafotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0