Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Vad är kärlek?
Kärlek för mig är någonting väldigt viktigt för mig. Kärlek tycker jag är när man verkligen älskar någon på riktigt inte bara att man säger jag älskar dej efter första gången man har träffats, för det är liksom inte seriöst. Kärlek är någonting väldigt viktigt och ingenting man leker med. Hatar när folk delar på ordet kärlek den ena tar kär och den andra tar lek, det är absolut inte äkta kärlek. Jag tycker man ser väldigt tydligt på någon om den verkligen är kär i personen den är intresserad av eller om den bara driver. Oftast när man är kär så får man det där gulliga leendet och hela mna själv blir glad när man ser personen och det känns som om man svävar på små rosa fluffiga moln. Kärlek är även tillit,man ska kunna lita på personen då är det också oftast riktig kärlek. Så jag tycker man ska tänka till innan man gör något och verkligen ta vara på kärlek för den är något underbart, och jag tycker även det är underbart att vara kär!♥

Kommentarer
Postat av: erica

aw tack så mkt ! :)

2011-04-12 @ 17:17:34
URL: http://ewiica.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: jo det är bra :D

2011-04-12 @ 18:25:29
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: alma

snälla hjälp mig välja rätt hårfärg till mig.. länka bild, säg någon hårfärg, vad som helst! behöver verkligen hjälp..

kram

2011-04-12 @ 18:37:48
URL: http://photosforall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0