hunnit med en hel del!

Här var vi duktiga, jappjapp. Vaknade vid 10 idag och började direkt städa iordning på allt, diska, dammsuga och allt vad det innebär. Sedan satte jag igång datan och började jobba på en skoluppgift, tog en paus vid 11tiden och var ute på en PW i 1timme, sen satte jag mig med uppgiften igen som jag precis har blivit klar med, inskickat och allt, har även äntligen fått tummen ur och skickat in en engelskauppgift som jag alltid glömmer av att skicka, haha. 
 
Nu ska jag kolla runt lite på datan innan jag ska dra på ridkläderna och åka till stallet och rida ett hårt dressyrpass på min lilla älskling som förövrigt är nyrakad nu, han var ganska duktig ändå, stegrade sig några gånger speciellt när vi skulle ta på halsen,under magen och vid bakbenen, men annars så. Rakade hela honom utan benen och huvudet fick jag också lämna eftersom han får panik så fort jag närmar mig huvudet med den så det fick han slippa, blev helt okej för att vara andra gången och för att ha en ponny som hoppar sida till sida hela tiden när man ska klippa med, var bara det ena frambenet som blev så galet fult, menmen kan ta en bild sen om jag kommer ihåg det så får ni själva avgöra:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0