Underbara fredag!

Även fast jag inte har varit i skolan på hela veckan förutom idag så är jag överlycklig över att det är helg, nu ska jag sova och bli frisk heeeela helgen, ellr? Just det stalltjänst på söndag där försvann lite av min glädje haha..

Gick bra i skolan ialla fall, jobbade helt sjukt bra idag, stolt över mig själv eftersom jag låg ungefär 40 sidor efter alla andra i matten men nu har jag nog bara 15 kvar sen är jag ikapp, tänkte vara duktig och räkna lite i helgen faktiskt, får ta tag i skolan på allvar nu, inte roligt att ligga efter :) efter skolan red jag ut en mysig runda med Annika,gick bra trotts att min busponny hade myyyycket energi och la till några bocksprång och hoppade fram, sötis.. Nu måste jag vila mig lite för har riktigt ont i magen!
Önskar er alla en helt underbar helg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0