since you been gone.

Aldrig någonsin har jag saknat någon så här otroligt mycket, helt sjukt. Älskar dig något otroligt mycket, har aldrig haft såna känslor för någon annan, spelar ingen roll vad du har gjort mot mig, ingenting förändrar hur jag känner. Det känns så otroligt jobbigt att jag måste stoppa mig själv hela tiden för att inte höra av mig till dig, vill egentligen bara skriva till dig, säga att allting är lugnt, säga att det inte gör någonting, vill bara vara med dig. Men samtidigt så vet jag att det skulle vara det värsta jag kunde göra, för jag vet innerst inne, att du bara kommer göra om samma sak gång på gång igen, fast än attt du säger att du inte ska det, du har redan fått sisådär 100 chanser eftersom jag har blundat för sanningen och sagt att det inte är någon fara, sagt att jag inte bryr mig eller tar åt mig.. Men det gör jag, så otroligt mycket, känns så fel att fortfarande gilla dig nått så sjukt efter allt du har gjort och sagt, men jag kan inte hindra mina känslor, jag kan inte sluta tänka på dig dag ut och dag in, och inte blir det bättre av att du skickar 1000 sms varenda eviga dag om hur ledsen du är, jag känner mig så otroligt elak mot dig, fast än att jag egentligen borde tycka att det är så jävla rätt åt dig, men jag kan inte, för du är som den dyrbaraste diamant, jag älskar dig så mycket.
 
Allt jag vill är att du ska må bra, att du ska ha ett bra liv. Jag vill inte längre vara en del av det, men samtidigt så vill jag bara veta att du verkligen är lycklig och att ingen sårar dig. Jag blir så ledsen för det ända som skulle räcka är att du stannar upp och vaknar upp ur din drömvärld och inser vad du faktiskt säger och gör, för du är världens underaraste person, men ibland är det som om något bara blockerar dig och det stör mig att du inte inser att du verkligen sårar och att du inte förstår vad du gör fel. Du säger att du vet, du säger att du förstår, du säger att det inte ska upprepas, ändå händer det gång på gång igen. Sätt dig ner och tänk en stund, tänk på vad du har gjort och sagt, tänkt på vad du gör och säger, försök att förstå en gång på riktigt, det är det enda du kan göra, för du är inte dumihuvudet, jag vet att du skulle förstå om du bara tog dig tiden att för en gångs skull bara tänker igenom någonting. Kommer aldrig någonsin glömma allt bra som vi hade det kommer alltid göra mig så otroligt glad och du var så otroligt underbar dom stunderna, det är den killen som vi alla älskar, när du vågar visa dina känslor och när du vågar vara dig själv, för det är då du är världens mest underbara kille. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0