Så jävla trött!

Haft stalltjänst från halv 8 imorse, var dock tvungen att gå hem efter fm så har precis kommit hem pga magen:( hoppas det släpper snart, tabletterna hjälper verkligen inte, blir så trött vill bara kunna vara som vanligt igen utan begränsningar! dock ska jag tbx till doktorn på onsdag förmodligen om det inte blir tidigare:)

Ikväll ska iallafall jag, Nelly och Annika ha tacokväll, festliga är vi.
Orkar dock inte att det är skola imorgon igen skulle behöva några extra dagar ledigt känner jag. Men denna veckan har vi 2 temadagar och det skiljer sig lite från det vanliga så det ska bli roligt!

Nu ska jag städa iordning lite, ta en skön dusch och sedan kommer jag nog somna en stund, har sovit 1timme inatt och sen upp och haft stalltjänst, tufft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0