My stomach drops, when i think about you being with someone else.

Varför ? Blir helt trött av alla dessa jävla tankar. Seriöst du bad mig att ändra på vissa saker, jag kämpade eftersom jag ville vara med dig, ville vara tillräcklig. Jag vet att jag inte är perfekt det är ingen och jag vet att du gillade mig som jag var bara att vissa grejer är jobbigt med mig och det förändrade jag och gjorde om till något positivt, du bad mig att öppna mig för dig och att för en gångs skull våga förklara vad jag känner/tycker och vill. När jag äntligen faktiskt vågar göra det, för första gången säga vad jag verkligen tycker och tänker, efter att du har skällt och klagat på mig i nästan 1 timme och jag har 1 enda sak som jag tycker är jobbigt så bryr du dig inte ett skit och bara fortsätter medans jag faktiskt hajade till och verkligen förstod, lyssnade och faktiskt ändrade mig. Du sa själv att du älskade mig, att jag var underbar osv så varför? Jag förstår själv att du höll på med fler än mig medans vi var tsm, det var rätt uppenbart men jag blundade för sanningen, för jag ville inte veta den, ville inte ha rätt, ville inte veta sanningen. Men när du 2 dagar efter har en annan tjej så blev det väldigt uppenbart och du avslöjade liksom dig själv lite där, fastän du fortfarande säger att du inte har skrivit med henne när vi var tsm, haha bullshit. 
Jag vill egentligen bara att du ska veta att jag offrade allt för dig, att du var den enda för mig och den som gjorde mig lycklig. Du fick mig inse att man inte kan behandla människor hur som helst utan att man faktiskt måste kunna satsa lite för att vinna något.. Därför gjorde det ännu mer ont när du gjorde som du gjorde.. Jag är inte arg på dig, bara besviken. Kanske var det rätt åt mig? Men jag vill att du ska veta att jag verkligen försökte och trodde att jag fick dig glad och lycklig eftersom du många gånger sa det. Men när du helt plötsligt säger
" det enda du är bra på är att få mig ledsen", då brast det rätt rejält för mig, jag har verkligen gjort allt för att göra dig glad, du säger att jag är den enda, att det alltid ska vara vi, att du älskar mig osv.. allt var bara rent bullshit, allt var för bra för att vara sant men jag var så dumihuvudet och gick på det, förlåt om jag förstörde eller var i vägen, menade bara väl, men det verkade visst bara var jobbigt för dig? so fine jag låter dig vara om det är vad du vill, det viktigaste för mig är att du är lycklig och glad, sålänge du är det så spelar det ingen roll vad du gör, jag förstår på ett sätt men på ett annat sätt inte,orkar inte mer, gett upp, kommer alltid älska dig!♥
I don't want to be your "favorite" or your "best" i want to be you'r "only" and forget the rest! 

Kommentarer
Postat av: Fanny Sahlin

Fin text! Du skriver bra :)

Svar: tack så mycket!:)
Angelina gustafsson

2013-02-04 @ 21:36:29
URL: http://fannysahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0