Jag är ändå ganska duktig!

Jag har faktiskt blivit ganska duktig.. Idag tex så har jag varit i skolan, gjort en redovisning, sen myste jag med Domino sen när jag kom hem så gick jag direkt och tvättade, sen har jag städat i min lilla lya också, jätte fint!:) Sen har jag tränat lite lätt och väldigt försiktigt pga magen men vill ändå börja sätta igång redan nu..
Nu har jag precis ätit så nu ska jag ner och hämta den sista tvätten och sen ska jag lägga mig och plugga för imorgon har jag prov i ridlära!:)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad är det för mumsigt du har på talriken? :)

Svar: ugnspotatis, kotlett och beasås med en sallad :)
Angelina gustafsson

2013-02-13 @ 15:13:41
URL: http://fannynylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0