Riktigt trött!

Är så himla trött efter skolan därför jag inte bloggar! Jobbiga skoldagar och långa framför allt!

Har haft en bra vecka!:) skönt att det är fredag imorgon, förhoppningsvis händer det något roligt i helgen!

Idag fick jag dock reda på att det finns kvar parasiter i min mage så ska få en till medicin sen har jag även fått en ny medicin för magkatarren som jag ska gå på i 4 veckor! Sen har jag även fått ibs, det är en irritabel tarm. Det kommer jag få gå med hela tiden från och till hela livet antagligen! Så just i den fronten är jag riktigt deppig just nu och mår väldigt dåligt över detta, men ska försöka vara stark och kämpa!:)


Kommentarer
Postat av: sanna hyvärinen

Hej Angelijnas, jag tänkte bara lämna en kommentar och fråga om vi ska följa varandra med bloglovin? Det är andra gången jag kikar in på din blogg och tror jag kommer fortsätta att kolla in här. Om du vill det & tycker om min blogg, så kan du väl säga vilket nr du blev i en kommentar så lägger jag til dig sen och kommenterar vilket nummer jag blev! :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/453204/sanna-anneli-linnea/follow


/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2013-04-12 @ 16:31:34
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0