Riktigt jobbig dag:(

Fyfan för den här dagen.. Började som sagt med att åka till halmstad kvart över 7 på magnetröntgen och då får jag ligga på en säng i 1 timma och dricka 1,2 liter med någon äcklig vätska.. Efter det så satte dom en spruta i benet med tarmavslappnande medel, även en spruta med en lång slang i handen! Sen la dom som en platta över magen och en över benen så att jag inte kunde röra mig och sen skickade dom in mig i den extremt trånga tunneln, höll på att få panik 1000 ggr om, men försökte bara blunda och låtsas som om jag låg i solariumet, haha gick dock inte så bra eftersom det lät as mycket hela tiden + att den "bädden" som jag låg på åkte fram och tillbaka hela tiden, aldrig någonsin varit så rädd :( sen efter halva undersökning så satte dom i ännu mer tarmavslappnande medel fast denna gången i handen, och sen fortsatte dom..

Fast det jobbigaste var nog faktiskt inte vad dom gjorde utan mer var vi var.. Samma sjukhus där min pappa dog på för 8 år sen, det var det jobbigaste av allt, fyfan fick en sån flashback när vi parkerade bilen, kände direkt igen mig och att gå in genom dom där äckliga jävla dörrarna, det var de värsta jag har gjort, jag älskade honom så otroligt mycket och saknar honom varenda eviga dag, skulle göra allt för att han skulle komma tillbaka!

Sen efter att vi har åkt hem några timmar för att vila så åkte vi vidare till falkenberg för att prata med min läkare om hur jag mår osv, vi kom fram till att jag måste gå på en ny medicin för magkatarren i 4 veckor och se om det går över om inte så måste jag kontakta henne direkt, och jag ska börja känna förbättring redan efter 1 vecka!

Nu ligger jag äntligen i min älskade säng i mitt älskade Varberg, dock med kraftig smärta i magen efter det medlet jag drack i morse men jag hoppas det går över!

Hoppas ni har haft en betydligt bättre dag än vad jag har haft, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0