Pluggat färdigt för idag!

Idag har jag verkligen överträffat mig själv, haha! Först gick jag ju och fikade sen när jag kom hem igen så städade jag iordning på alla mina grejer och sen satte jag mig direkt och pluggade och har gjort i drygt 3 timmar nu, har gjort klart 1 utav biologiuppsatserna, känner mig riktigt lättad över det, eftersom det var den största och viktigaste av dom uppgifterna som jag blev klar med! 
Galet vad mycket jag ligger efter även sjukt hur mycket jag faktiskt har gjort klart av det nu, dessa 2 veckor som jag har varit hemma så har jag gjort 2 naturbruksuppgifter, 2 svenska uppsatser, 3 engelska uppsatser, 1 biologi uppsats + att jag har pluggat 3 kapitel matte, det tycker jag är grymt duktigt av mig, har verkligen jobbat röven av mig för att försöka hinna komma ikapp nu under lovet så att jag slipper att ligga efter när vi börjar efter påsklovet!
Nu har jag faktiskt bara 3 biologiuppsatser kvar, sen är jag äntligen back on track igen, detta fixar jag lätt!:)
 
Nu ska jag ställa mig och laga mat till min syster så snäll som jag är och om hon vill ha bränd mat, så visst då ska hon väll få det, för jag kan då inte laga mat, haha sen måste jag verkligen vila mig, galet ont i magen är verkligen helt slut, nu kör jag sista ruset sen blir det en film och natten för min del!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0