Påväg hem från stallet!:)

Nu sitter jag i bussen påväg hem från stallet, han skötte sig exemplariskt idag, grymt fin var han och lika söt som vanligt, min älskade ponny finner inga ord på hur lycklig denna hästen gör mig, ingenting kan sära på oss, vi hör ihop!

Det är sjukt drygt att åka buss fattar inte varför dom alltid ska ta såna omvägar! Att åka till stallet med bil tar för mig 20 minuter och att åka med buss tar 58 minuter, liksom herregud, tar lika långt tid att åka till stallet som det tar att åka till Göteborg med bil, hur sjukt är inte det liksom..

När jag kommer hem ska jag sätta mig på balkongen och sola mig kan jag lova, helt sjukt vilket underbart väder det är, helt underbart!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0