oj här vaknar man sent!

Jävlar vad klockan drog iväg vaknade för en halvtimme sen och har precis käkat frukost ute i solen, helt underbart väder ju! :) 
Nu ska jag sätta mig och skriva den sista uppsatsen i biologin sen har jag fan pluggat klart för detta lovet, haha :( Är ändå väldigt nöjd över mig själv att jag faktiskt har gjort varenda uppgift som dom har bett mig att göra istället för att bara tycka det är för mycket och skitit i det som jag garanterat hade gjort om det var för ett år sen, haha! 

Hoppas denna uppsatsen går fort att skriva för sen vill jag banne mig t och sola mig en stund som belöning gud vad skönt! Ikväll har vi stalltjänsten i stallet, ska även hoppa lite med Domino busungen, kommer säkerligen gå jätte bra, han är en riktig stjärna min lilla plutt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0