natttinlägg

Har inte hunnit skriva förens nu, när jag kom hem från stallet så satte jag mig direkt och kollade på tonårsbossen, haha fan vad roligt pogramm, fattar dock inte varför hon lämnade tbx jackan, skulle jag aldrig göra, den var riktigt snygg, love it!
 
Sen efter det pogrammet så tog jag en dusch sen satte jag mig direkt och pluggade igen, ville verkligen bli klar idag, men nej det blir jag nog inte :( ska nog sitta någon halvtimma till men sen måste jag lägga mig ska upp klockan 9 imorgon för att åka till ullared vid 10, menmen sånt är livet! 
 
Fick även en kommentar på mitt inlägg om nätmobbning! " nej, men du har nätmobbat mig "  vem det än var som skrev den kommentaren så får den gärna säga vem den är och även säga vad jag ska ha skrivit, för isåfall måste det ha blivit ett väldigt stort missförstånd, för jag skulle aldrig få för mig att nätmobba någon vilket är ganska uppenbart eftersom jag skrev ett inlägg om hur mycket jag äcklar mig på såna personer, så nej jag är inte en sån som mobbar andra. Så hör gärna av dig till mig om du har blivit ledsen eller känt dig kränkt av någonting jag har sagt så löser vi det, har verkigen inte menat att såra någon med det jag säger, tycker synd om dig om du har missförstått det jag har sagt, inte varit meningen isåfall, kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0