Ibland blir det bara för mycket för mig.

Jag orkar inte mer, fyfan för detta. 1000 tankar i mitt huvud just nu och den största är nog vafan jag gör här?

Jag vill inte ens gå på denna skola. Varför bor jag här? Varför går jag här? Vill bara hem, hem till mamma, hem till tryggheten, hem till mina vänner. Jag hör inte hemma här, jag mår inte bra här och jag passar inte in här.

Aldrig känt mig såhär vilsen i mig själv, sen om det beror på att jag förlorade min allra viktigaste trygghet som jag kunde prata med allt om, eller om jag bara är trött på allt som har med livet att göra är den stora frågan.. Men såhär orkar jag inte må längre det är pinsamt hur piss dåligt jag mår och det är äckligt pinsamt att inte ens kunna gå en hel skoldag utan att bryta ihop på slutet av den, jag orkar inte leka stark längre jag tänker inte längre låtsas som om jag mår bra, för det gör jag inte, verkligen inte, fyfan för detta..:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0