Åh orkar verkligen inte mer..

Jävla svår uppgift det där var, åh blir galen fattar ingenting har inte ens kommit halv vägs och har hållit på i 2 timmar. Nej nu ska jag göra lite till på den innan jag tar en paus och ska käka lite sen åker jag ner till stallet istället, sen kanske jag sätter mig och jobbar liiite till på den annars gör jag den banne mig imorgon, fast nej det går ju inte för då ska jag till ullared hela dagen, moha :D äsch jag gör den på Lördag dååå.. 
 
Ser verkligen fram imot att kolla på Tonårsbossen på TV3 ikväll förresten, verkar vara riktigt roligt, haha har ju bara sett på reklamen, men det verkar väldigt underhållande så det tänker jag inte missa! Skulle lätt vilja vara den där tjejen fan vad gött, skulle shoppat upp allting på en gång antagligen, underbart!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0