Höstlov

Nu har jag äntligen höstlov,så himla härligt. Ska vara hemma hos mamma hela höstlovet, och efter det har jag 2 veckors prao, då jag ska praoa på Glommens hoppcenter, ska även då bo hemma hos mammi. Domino ska stå i mitt gammla stall på höstlovet, på praon ska han följa med till Glommen! 
Nu är jag så lycklig som jag kan bli, är glad, mår bra, älskar allt, allt blir som jag vill och planerat, älskar allt och mår så jävla bra, nothing can break me down right now!

Vaknade nu för en stund sen vid 11 tiden ungefär, gick upp och åt frukost, hade jätte ont i magen, vet inte varför men har gått över nu:) Nu sitter jag med min lilla bebis vovve och kollar på topmodel, väntar på att syrran och mamma ska sluta jobba, haha känner mig lat över att bara ligga här, tänkte dock sätta på mig löparskorna och jogga en runda, här ska brännas kalorier;) 
Ikväll blir det säkerligen utgång, känns tråkigt annars att bara ligga inomhus, när jag kan gå ut med mina fina vänner, hoppas ni får en underbar Fredag och ett jävligt grymt lov, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0