Om allt som kommer hända, typ.

Om mitt förra inlägg. Det är såhär att jag och hela min familj kommer att flytta till Halmstad i sommar. Vi flyttar den 16 Juni. Grejen är det för att allt ska gå ihop och att vi ska hinna få ner alla saker innan den 18 Juni då mamma börjar jobba på sitt nya jobb i Halmstad så måste vi flytta Domino ( min häst ) ett bra tag innan. Domino ska stå i ett stall som ligger lite utanför Halmstad, jätte mysigt stall med stora och fina hagar. Men dom släpper sina hästar på sommarbete snart och då är det bättre om Domino har lärt känna den nya flocken innan, så att det inte blir värsta kriget, haha. Så nu på Onsdagkväll så kommer vi åka ner till Halmstad och lämna Domino på det nya stallet och sen har vi ledigt i skolan på Torsdag och Fredag och det passar ju perfekt så att jag kan stanna i Halmstad och hålla koll så att han inte blir mobbad eller mobbar dom andra hästarna, eftersom Domino är så galet bestämd och ger sig aldrig, haha. Sen nästa Tisdag så ska jag på besök på Varbergs gymnasium där jag troligtvis kommer att gå på sen, så då kommer jag ta ledigt både Måndag och Tisdag eftersom det är onödigt att åka hem från Halmstad på Söndag och sen åka tillbaka på Måndag kväll igen. Så nu kommer jag vara i Halmstad i 1 hel vecka och sköta om min lilla ponny. Men sen är ju läget så att han kan ju inte bara stå och inte ridas på 3-4 veckor så då har vi bestämt att jag ska åka ner till Halmstad varje Fredag och stanna där tills Söndagen, sorgligt men sant! Jag kommer inte kunna umgås med mina vänner här nere längre på helgerna och sen flyttar vi ju, men såklart ska jag besöka dom och dom kommer förhoppningsvis ner till mig också någon gång! :) Men det är så det är jag ser framimot att flytta ifrån den här äckliga bondhålan med endast äckliga killar som är pedofiler typ, usch! Mina vänner kommer jag ju ändå hålla kontakten med, jag älskar mina vänner här i Vaggeryd såklart och kommer sakna ihjäl mig men vi kommer att träffas ialla fall som sagt, för jag skulle aldrig få för mig att bara lämna er och sen inte höra av mej!♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Saga

Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min! :)

KRAM!

2012-05-13 @ 12:51:52
URL: http://ponnysagas.blogg.se/
Postat av: Rebecca - modeblogg med outfits

sv: tusen tack <3



Hoppas du kikar in igen!

2012-05-13 @ 17:17:12
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/
Postat av: clara

haha go bild med två personer i samma linne ;)

2012-06-06 @ 12:40:03
URL: http://claraeleonora.blogg.se/
Postat av: Annelie på Elefantnytt

Halmstad är fint :) En härlig stad!

2012-06-10 @ 13:22:23
URL: http://elefantnytt.se
Postat av: Isabelle

Det är bara bra med mig, sj? :)

2012-06-21 @ 15:32:16
URL: http://flickanisabelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0